dissabte, 21 d’abril del 2007

SANT JORDI 2007

Una salutació ben forta a tots els de la colla!
Bé, ja s'apropa el dia de Sant Jordi, i si apurem, potser podem dir que ja és aquí. Com totes les festes que es fan, té un to consumista. Comprar i vendre sens parar. Però com a mínim té uns rerefons ben macos, que són la lectura i la cultura catalana. Així que, en honor a nosaltres mateixos, ja sabem el que ens toca: potenciar al màxim les dues vessants d'aquest dia.

Espero que us regalin moltes roses (seguint la tradició i veient l'estructura del grup, serà probablement el que més rebi la gent de la colla) i molts llibres (als pocs representants del gènere masculí i també a les dones de gran talent del curset que tinguin ganes de llegir) i que feu el mateix amb la gent que estimeu.

A partir del dia de Sant Jordi, us animo a aportar els noms dels llibres que heu rebut o heu regalat!

Au, que us vagi bé a tots i molta salut!

3 comentaris:

Roser ha dit...

Gràcies David. De moment, he acabat de llegir "La bête humaine", del meu estimat Émile Zola.
Molt recomanable!

Deivid OF ha dit...

Jo ara, he acabat de llegir "Ball robat" de Joan Oliver, que m'entra com a obligatori a Literatura Catalana de Segon de Batxillerat. Ara m'estic llegint un llibre que em va regalar la meva germana l'any passat: "Freakonomics". No és un llibre literari, sinó com un tipus d'assaig d'un economista sobre dades impactants i sorprenents.

M'han regalat quatre llibres: Estambul, Los pilares de la Tierra, Què pensa Antoni Bassas? i Caçadors de paraules. Si voleu una petita síntesi i explicació dels llibres podeu entrar al meu blog, ja sabeu, "la tinta espessa".

Montse Viver ha dit...

Aquests dies de Sant Jordi he llegit un llibret que ja tenia comprat fa temps: "Nuestra incierta vida normal" de Luis Rojas Marcos Ed. Aguilar.2004
Parla de la fragilitat i temor humà davant de les situacions poc controlables i com fer-hi front.